ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ
ΚΑΛΩΣ ΗΡΘΑΤΕ
ΘΕΜΑΤΑ
ΤΟΠΟΣ ΔΙΕΞΑΓΩΓΗΣ
ΜΕΤΑΚΙΝΗΣΗ
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ
ΕΡΓΑΣΙΕΣ
ΕΓΓΡΑΦΗ
ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ


ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΑ ΣΥΝΕΔΡΙΑ
2018
2017
2016
2015
2014
2013
2012
2011
2010
2006

 

Και φέτος στο συνέδριο θα έχουμε τη δυνατότητα να ανταλλάξουμε ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΗΜΕΝΑ ΓΕΡΜΑΝΙΚΑ ΒΙΒΛΙΑ. Φέρτε τα βιβλία που δεν σας είναι χρήσιμα πια. Σίγουρα κάποιος θα τα «υιοθετήσει» !
 

ΕΓΓΡΑΦΗ
 Προσωπικά στοιχεία
    Επίθετο:*    
    Όνομα:*     
    Σχολείο / Ινστιτούτο / Φορέας:*     
    Πόλη:*     
    Ηλεκτρονικό Ταχυδρομείο
    (e-mail):*   
 
    Τηλέφωνο:     

 Συνέδριο  
    Θα συμμετάσχω το απόγευμα της Παρασκευής 13 Σεπτεμβρίου 2019:    
    Θα συμμετάσχω το πρωί του Σαββάτου 14 Σεπτεμβρίου 2019:     
    Θα συμμετάσχω το μεσημέρι-απόγευμα του Σαββάτου 14 Σεπτεμβρίου 2019:     

Εδώ θα βρείτε το αναλυτικό πρόγραμμα με όλες τις εργασίες του συνεδρίου.
Για τις διαλέξεις δε χρειάζεται εγγραφή. Απαραίτητη είναι για την συμμετοχή σε εργασίες που διεξάγονται παράλληλα.

 
 
Σεμινάρια / Εργαστήρια
(για κάθε περίοδο να δηλώσετε μόνο ΕΝΑ από τα δύο ή τρία παράλληλα σεμινάρια)
 
  Παρασκευή, 13 Σεπτεμβρίου 2019  
  17.30 - 19.30  
A1. Wissenschaftliche und praktische Lehrmaterialanalyse
(Prof. Dr. Dietmar Rösler, Justus-Liebig-Universität Gießen, Deutschland)
A2. Sprache durch Kunst
(Dorotea Okonska, Universität Duisburg Essen)
A3. Training Mündliche Kommunikation im Unterricht B2-C1, mit Materialerarbeitung
(Kristina Wiskamp, Zentralstelle für Auslandsschulwesen, Bonn/Athen)
  Σάββατο, 14 Σεπτεμβρίου 2019  
  11.50 - 13.50  
B1. Szenische Arbeitsformen – nicht nur im Deutschunterricht
(Prof. em. Dr. Hilbert Meyer, Universität Oldenburg, Deutschland
[11.50-13.50 Uhr])
B2. Beziehungsgestaltung im Unterricht & dialogische Intelligenz
(Dr. Petja Meidlinger, Ludwig-Maximilian-Universität München, Deutschland
[12.00-13.30 Uhr])
B3. Höhere Motivation durch den Einsatz von digitalen Medien im Unterricht mit Jugendlichen
(Konstantinos Kotsonis, 18. Gymnasium Athen
[12.00-13.30 Uhr])
  14.15 - 15.45  
C1. Systematische, kompetente und reflektierte Gestaltung von DaF-Unterricht [Teil 1] (max. 30 TN!!!)
(Dr. Dagmara Warneke, Universität Kassel, Deutschland)
C2. Beziehungsgestaltung im Unterricht & dialogische Intelligenz     (Wh.)
(Dr. Petja Meidlinger, Ludwig-Maximilian-Universität München, Deutschland)
C3. Kreativität, kritisches Denken und weitere Kompetenzen durch Projektunterricht fördern: Das Projekt CRADLE
(Iliana Kikidou, Goethe-Institut Athen)
  16.15 - 17.45 Uhr  
D1. DaF lehren und lernen: kooperativ-kreativ-prinzipienorientiert [Teil 2] (max. 30 TN!!!)
(Dr. Dagmara Warneke, Universität Kassel, Deutschland)
D2. Training Mündliche Kommunikation im Unterricht A2-B1, mit Materialerarbeitung
(Kristina Wiskamp, Zentralstelle für Auslandsschulwesen, Bonn/Athen)


 
Παρασκευή 22 Νοεμβρίου 2024
Δεκέμβριος 2024
 Κ   Δ   Τ   Τ   Π   Π   Σ 
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        
[σήμερα] 

 

 

Υποστηρικτές:

 

Υπό την αιγίδα της Γερμανικής Πρεσβείας στην Αθήνα

Γερμανική Πρεσβεία στην Αθήνα

 

Διοργανωτής:

Ελληνογερμανική Αγωγή