Συναντήσεις μαθητών Γ’ Γυμνασίου με αποφοίτους στο πλαίσιο του ΣΕΠ
Χρύσα Γερακάκη - Σπουδές στην Αρχιτεκτονική
Το σχολείο μας επισκέφθηκε η Χρύσα Γερακάκη, η οποία ολοκλήρωσε τις προπτυχιακές και τις μεταπτυχιακές της σπουδές στην Αρχιτεκτονική στη Σχολή Bauhaus της Γερμανίας. Σταθμός στην πορεία της ήταν και η απαιτητική περίοδος των Πανελλαδικών Εξετάσεων. Η ίδια επέτυχε τον στόχο της, την είσοδό της στη Σχολή Αρχιτεκτόνων Μηχανικών του Εθνικού Μετσοβίου Πολυτεχνείου, αλλά στη συνέχεια προτίμησε τις σπουδές στη Γερμανία, την εναλλακτική διαδρομή που ανοίχτηκε μπροστά της με τη φοίτησή της στο σχολείο μας. Η κυρία Γερακάκη σημείωσε πως η Αρχιτεκτονική είναι πολυδιάστατη, καθώς συνδέεται με τη φιλοσοφία, τις τέχνες, την επιστήμη, την ψυχολογία και την κοινωνιολογία. Ήταν μία ευκαιρία για τα παιδιά να γνωρίσουν έναν δημοφιλή κλάδο σπουδών, να πληροφορηθούν για τις προοπτικές και τις επιλογές που προσφέρονται σε όσους ακολουθήσουν αυτήν την ακαδημαϊκή διαδρομή και, μάλιστα, από μία νέα επιστήμονα που ξεκίνησε από την ίδια αφετηρία, το σχολείο μας!
Εργίνα Δημήτραινα - Σπουδές στην Πληροφορική
Η Εργίνα Δημήτραινα, προπτυχιακή φοιτήτρια στο Τμήμα Πληροφορικής και Τηλεπικοινωνιών του Εθνικού και Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών, ήταν ένα ακόμη οικείο πρόσωπο που επέστρεψε στο σχολείο. Η κυρία Δημήτραινα εκμυστηρεύθηκε στους μαθητές ότι οδηγήθηκε στις σπουδές της Πληροφορικής αρχικά με επιφύλαξη, στη συνέχεια όμως ενθουσιάστηκε με το αντικείμενο των σπουδών της. Πλέον, ονειρεύεται να εργαστεί στον τομέα της αυτοκινητοβιομηχανίας, καθώς – όπως εξήγησε στα παιδιά – οι προοπτικές της Πληροφορικής και της τεχνητής νοημοσύνης στον τομέα της μετακίνησης είναι ανεξάντλητες. Η ίδια μας πρότεινε στους εφήβους να είναι ενεργοί και δραστήριοι κατά τα σχολικά τους χρόνια, να συμμετέχουν στις διάφορες δράσεις και να αξιοποιούν τις πολύπλευρες ευκαιρίες που μας προσφέρει το σχολείο. Εκείνοι, με τη σειρά τους, της ευχήθηκαν τα όνειρά της να γίνουν πραγματικότητα!
Χρύσα Κυριαζή - Εργοθεραπεύτρια
Στο πλαίσιο των Εργαστηρίων Δεξιοτήτων και με αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα Εργοθεραπείας πολλοί από εμάς ενδιαφερθήκαμε ιδιαίτερα για αυτήν την επιστήμη της αποκατάστασης. Έτσι, είχαμε τη χαρά να υποδεχθούμε στο σχολείο μας τη Χρύσα Κυριαζή, απόφοιτο της Ελληνογερμανικής Αγωγής και εν ενεργεία εργοθεραπεύτρια. Η κυρία Κυριαζή μάς κατατόπισε ως προς τους στόχους, τις απαιτήσεις και τις συνήθεις πρακτικές του επαγγέλματός της. Παράλληλα, μας ενημέρωσε για τους τομείς στους οποίους συμβάλλει. Μας τόνισε την ανάγκη της αυτομέριμνας για τους επαγγελματίες εργοθεραπευτές, οι οποίοι καλούνται να ανανεώνουν διαρκώς τα ψυχικά τους αποθέματα, ώστε να ανταποκρίνονται με ευσυνειδησία στις καθημερινές προκλήσεις. Ένα μάθημα επαγγελματισμού και προσφοράς στο σύνολο μέσα από τα μάτια μιας νέας και ενθουσιώδους επαγγελματία!
Χάρης Γιακουμής - Νομικές σπουδές
Μια πρώτη επαφή των μαθητών της Γ΄ Γυμνασίου με τις Νομικές σπουδές ήταν η γνωριμία τους με τον Χάρη Γιακουμή, απόφοιτο του σχολείου μας και πτυχιούχο της Νομικής Σχολής του Εθνικού και Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών. Ο κ. Γιακουμής παρουσίασε τις πολλές και διαφορετικές επαγγελματικές διαδρομές που μπορεί να ακολουθήσει ένας νομικός και μίλησε για την προσωπική του επιδίωξη να εισαχθεί στο δικαστικό σώμα. Παράλληλα, αναφέρθηκε και στη σημασία της αξιοποίησης του ελεύθερου χρόνου με δραστηριότητες που ευχαριστούν κάθε παιδί, τονίζοντας ότι πρέπει όλοι να εξασφαλίζουν χρόνο για όσα αγαπούν, για τα χόμπι που τους δημιουργούν το αίσθημα της χαράς και της πληρότητας.
Παρακαλούμε εισάγετε το e-mail σας για να λαμβάνετε ενημερωτικό υλικό.
Τα νέα μας
Βιβλία για τον ΟΕΔΒ
Τα βιβλία του Υπουργείου Παιδείας για το μάθημα της Φυσικής Ε' και Στ' Δημοτικού και Γερμανικών για το Γυμνάσιο είναι έργο των καθηγητών της Ελληνογερμανικής Αγωγής. συνέχεια
Εγκαταστάσεις
Τη σχολική χρονιά 2006-07 λειτούργησε στην Παλλήνη ένα υπερσύγχρονο και υψηλών προδιαγραφών σχολικό συγκρότημα για όλες τις βαθμίδες εκπαίδευσης. συνέχεια
Εξετάσεις γερμανικής γλώσσας
Διεξαγωγή εξετάσεων FIT 1 και FIT 2 του Ινστιτούτου Goethe στην Ελληνογερμανική Αγωγή. συνέχεια